Sevdalivanur Kızlar kızım 1 yaşına girdi onu genel kontrol götürmelimiyim aile hekimi herşey normal dedi sadece demir eksikliği var onun dışında bir sorun yok dedi sizce napmalıyım?
Damlanurrr Sevdalivanur ben doğduğu günden beri her ay goturiyordum ama doktor bir yaşından sonra altı ayda bi yada problem oldukça gelebilirsiniz dedi bir yaşında götürmüştür ben
kayraninannesiiii Sevdalivanur 1 yaş için götürülmeli diye düşünüyorum. Biz de gittik her sey yolunda ve doktor gelişimi iyi olduğu için kan almadı gerek duymadı. 6 ay sonra kontrole gidicez tekrardan o zaman bakılır diye düşünüyorum kana