Merhabalar 6.ayda oğlum ameliyat olmuştu daha sonrası rota vs derken artık hastahaneden korkuyor her çocuk gibi dün tekrar bir operasyon geçirdi ve sünnet oldu küçük bir ameliyatla birlikte ama şükür sorunsuz geçti gayet sağlıklı 😘 fakat artık altını bilr açamıyoruz korkuyor yani dışarı bile çıkınca hemen hastahane ortamı görsün ağlıyordu bunun için destek alınabilir mi ? Ise yarar mı? Çok etkilendi yani bunlar sadece bir kısmı ? Ameliyat esnasında damar yolundan anestezi gitmeyince 4 5 kere demişler çok aglamis sesi soluğu gitmişti iyice korkak oldu 🥺 çok üzülüyorum ya