A2B4 Merhaba bebegimin kelimeleri yeni geldi benim postlarimi okuyanlar bilir😁Rabbime binlerce şükürler olsun🙏🧿Aklıma takılan birşey var bu aralar baba diyor babasına ama bu nereden çıktı bilmiyorum bebe,babe,babi diyor böyle birşey normal mi?
Duygu007 A2B4 normal canm bizimki 14 aylik 5 gun sonra 15 aylik olacak insallah 7 aydan beri esimin adi tuegut benimki duygu tudut dudu diyordu bize anne kelimesini duymadim hep baba hep baba babe bibi cici bebet mama yemek gel git bak falan ve buna benzer bi suru kelimeler kullanıyor
A2B4 Duygu007 valla çok panik oldum😁Babası babam dedikçe 3 gündür var bu bebe diyo😁Ya da babe gibi😁İnşallah düzelir🙏