Bizde kullandik ( kanz) ve gercekten 4-5 ay cok rahat oluyor onunda hosuna gidiyor. Birde oyun halisini cok tavsiye ederim 3 aydan sonra uzerinde oyuncaklari olan , onun sayesinde elini uzatmayi ve biseyleri tutmayi ogrendi ve oda cok guzel oyaliyor cocugu.