Halimea Minnakelifim 45 yaşında iki kız kardeşin isimleri kimlikte var ile yoktu. Kimligini Gösterene kadar inanamamıstım😃
[silindi] Minnakelifim Şaşal 🤦♀️ Ali Şaşal Vural diye bir kaleci var ve adamın 2.ismi Şaşal 🤦♀️ Eşimin halasının adı Şahzade ama kendi aralarında Sasede diyorlar, söylenmesi kolay olsun diye
EsraUmut Suriye teyze vardı ben küçükken hala değişik gelir o isim bana. Neden Suriye yani. Suriye diye isim mi olur😅
Beyninizikullanmakucretsizdir Minnakelifim Şeftali Yengemin annesinin adı Kırmızı (Kürtçe sohre diyorlar 🤭) Abisinin eşinin adı da Sarı (Kürtçe Zere diyorlar 🤭) Kürtçe söylüyorlar bende duyduğum zaman çok şaşırmıştım (kendileri yörük) 😂😂
bal_cocuk Minnakelifim ay anşa yı bizim köyde ayşelere kullanıyorlar. Anşa derler😂😂 Bir hocam vardı adı okyay kılıçtı Bir yengemiz var adı şehri bana ilginc gelenler
Beyninizikullanmakucretsizdir bal_cocuk maşallah renk cümbüşü gibi 🤭 bir kadın daha var onunda adı Beyaz 😁