Merhaba kızlar bebeğim 8 aylık ek gıdaya geçtigimizden beri büyük wc de sıkıntı yaşıyoruz. Biraz ağlamalı yapıyor çok ıkınıyor vs. Neyse 4 gün önce yine ıkınırken baktım olacak gibi değil bezini açtım tuvalete götürdüm. Saniyesinde rahatca iki iıkınmaya yaptı çok şükür. Bende gözlemlemeye başladım 2 saatte 1 çiş yapıyor. Sabah uyanınca , emmeden önce emdikten sonra uyumadan önce tuvalete tutmaya başladım. Çiiş için çişşşşşş diyerek büyükwc icin pıt pıt diyerek ses cıkardım. 4 gündür büyük wc hiç beze yapmadı ve zorlanma bitti. Genelde çişi de yapmaya başladı. Şöyle ki 4 gündür sadece bi sabah uyandığında yeni bez taktım bide gece uyurken. Şimdi böyle devam mı edeyim. Yoksa bir zararı olur mu? Derdim bez parası vs değil. Günde 10 tane de harcasam sorun yok. Sadece bebeğim içim en iyisini isterim. Ama sanki çişi tuvalete yaptıktan sonra hali keyfinde de bi olumlu gelişme var. Sanki onunda hoşuna gidiyor böylesi