Kardelen18 merhaba, benim oğlumunda göbeği erken düştü ve ilk 1 ay aktı hep onun çok ağlamasıyla bir ilgisi yok, iltihap aksada göbeği acımaz merak etmeyin çünkü orası ölü doku, ama uzun süre kapanmamış doktorunuza danışarak göbek deliğini yaktırmalısınız. Üzerini çıkarınca da banyo yapacağını anlayıp ağlamak için çok küçük olduğunu düşünüyorum ben☺️ belki üşümekten hoşlanmıyordur ya da serinlikten. müslin battaniyeye sarıp ilkten vücudunu o şekilde suya temas ettirebilirsiniz. Suyun içindeyken beyaz gürültü açabilirsiniz ki anne karnında ki anları hafızasında canlanır ve sakinleşebilir belki kuzucuk.