esrayusuf46 Geçen post açmıştım 6 aylık erkek bebeğim dönemiyor pek fazla cisim uzattığın da kolay kolay almıyor kilosu da zayıf. Doktora götürdük nörolojik olarak gelişim geriliği var dedi korkuyorum açıkçası neden böyle aynı durumları yaşayan var mı