8 aylik bebegim yaklasik iki aydir isilik ama oyle boyle degil her yerinde var cocugumun kipkirmizi yokmu bunun bi caresi kizlar doktora goturdum karisim yazdi bi kacgun sondu sonra yine ayni vallahi cocuga baktikca icim aciyo tuzlu su denedim o sanki daha bi kotu yapti pudra gecirmedi fito krem yaptim banamisin demedi yok gecmiyor gecmiyor kafayi yicem