Miran1306 Normalde düzenli ilerliyorum uygulamaya göre ama bugün de bitince 3 gün olacak hâlâ adet olmadım sabah da test yaptım negatif sizce havalardan falan mı?
Meltmtemel Miran1306 evet benimde 5 gün gecikti stres oluyorum artık eminim hamile olmadığıma ama kuşku var içimde ilk defa gecikti hiç gününü şaşmazdı inşallah havalardandır😂😂
Baybars02 Miran1306 ben de doğumdan beri düzenli olurum ama bu sene yazın benimde denge şaştı. Temmuzda 3 gün gecikti test yaptım önce negatifti sonra pozitife döndü. Sabah bidaha test aldı eşim yapmaya gittiğimde adet olmuştum 😮💨😂
Tomris-Hatun Miran1306 saati bile sasmaz ama 2 ay once ilk defa geciktim . Ben hamileyken bile adet goren bi kadinim 🤣