Saçlarım doğalda siyah. Bundan 9-10 ay önce sadece açıcı ile açtım altınımsı bir renk oldu çok beğendim ama bir süre sonra saçım aşırı yıpranmaya ve dökülmeye başladı. Şu an yarısı hatta yarısından fazla kadarı aktı tabi ki şimdi saçımı boyamak istiyorum ama açıcı olmadan hangi renk saçımı tutar sizce?