Arkadaşlar kızım tam 1,5 yaşında bir haftadır inanılmaz derecede huysuz bak aşırı derecede ailemin yanına geldim sene de bir geliyorum zaten bir umut bi hevesle bir hafta oldu geldiğimden beri iki kkilo verdim resmen çocuğumun huyu suyu değişti anlayışsız huysuz keyifsiz neden böyle yapıyor olabilir 16 disi var son 4 azı dişi kaldı çıkacak hasta değil biliyorum bir sıkıntısı yok ama hep ağlayacak gibi 2 yaş sendromuna mı giriyoruz nedir bu bi yardım edin bugün sinirden oturup ağladım resmen