Nobodyyy111 Çok ağlayınca emziği tutsun diye emziği bala batırıp vermiş. Şimdi ben de bir şüphe oluştu. Bal botulizmi geçirir mi. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba varsa belirtileri nasıl anladınız?
Zynpdlcftc Nobodyyy111 bir yaş öncesi bal yasak diye biliyorum bence bir doktora danışın anneniz çok büyük bir hata yapmış
Livabz Nobodyyy111 ne kadar verdi çoksa dikkat edin ama azıcık ise birşey olmaz benim çocuğumda verildidi
Mervetnl Nobodyyy111 anneniz iyi niyetle hata yapmış, ama benim annem hep der bizim zamanımızda yoktu bu yasaklar diye. Kaşık kaşık vermediğine göre ben bişi olucağını düşünmüyorum 😌 Ama siz yinede takipte olun
Nobodyyy111 Mervetnl aynı şeyi söylüyor benimki de sindirim sistemi daha gelişmedi onun diyorum ben sizi böyle büyüttüm diyor pekmeze bala batırıyodum diyo hiç lafımı dinlemiyo
tunasmom Bu anneler niye böyle ya valla bazen bizim jenerasyonun şansa bugünlere geldiğini düşünüyorum biz yaptıkta noldu diyorlar ya bir de delirmemek elde değil 🫠
Nobodyyy111 tunasmom aynen ya delirtti beni çocuğum daha ilk doğduğunda hurmaya sürüp verdi emziği parçalı parçalı bi de. Tamam hurma sünneti var ama o suyunu sıkıp suyunu veriyosun yapma dedikçe inadına yapıyo
Aprilsheis Balın üzerinde bile 1 yaş altı çocuğa verilmez ibaresi var. Emzik alması saglıgını riske atmaya değer mi ya, hayret !
Hiilyuss Nobodyyy111 tskip et her çocuga akerji yapacak diye bisiy yok ama alerjikse eser miktarda olsa bile alerji olursuturr
Nobodyyy111 Hiilyuss takip ediyorum da işte zaten hiç bir günü birine tutmuyor her şeyden şüpheleniyorum
Duyguklyc Nobodyyy111 bende aglamasın dıye vermiştim azıcık ama hic bilgim yoktu bu konuda bişey olmadı ama sonrasında hiç vermedim siz verdıkten sonra bişey olmadıysa cunku aletjık seyler hemen yan etkı gosterır bısey olmmayacaktır ama bıdaha vermeyın burda linç tayfayıda anlayamıyorum yani saldırmaya yer arıyolar gibi kız bişey sormus cevap ver geç yani
Nobodyyy111 Duyguklyc yani linçleyecek bir şey de yok aslında bana sormadan yapılan bir şey çünkü. Cevabınız için teşekkür ederim içim rahatladı 5 gün oldu henüz bir belirti yok inşallah da olmaz