Adatanis Merhaba kızlar memurum ve annelik iznim bitcek 1 ay sonra heyet raporu almam lazım kızım kolik ve ben olmadan durmuyor asla 😔bu şekilde alan var mı veya veren bir hastane var mı ?
balliikedii Adatanis ben hamileliğimin ilk 4 ayında heyet raporu ile yattım çünkü rapor hakkım bitmişti özel sektör çalışanıyım bel ağrısı diye de yazabilirler
Azragunes Adatanis ben aldım 2 defa birinde yumurtalık iltihabı (1 ay) birinde de ortopediden bel ağrısı(1 ay) Antep’ten almıştım ama. İnşaallah alabilirsiniz stresi bile insanı yıpratıyor 😢
Adatanis Bu şekilde alan varmış hep ama tanıdık doktor vs gerekiyor diyor herkes özel hastaneler vs verir diyorlar duyan var mı acaba bu şekilde doğum sonrası rapor alan
Hosgeldinbebekk Adatanis devlet hastanesinden, vertigo girdiler . Bir de idarenizle görüşün onay verirlerse 1 hafta rapor 1 hafta senelik izin şeklinde gidin bu da zaman kazandırır
Adatanis Sadece_nil ona da soracağım kontrol e gittiğimde ama bir aylık veririm derse çare arıyorum şimdiden 😔
Adatanis Hosgeldinbebekk hangi şehir peki afyondayım ve doktorlar pek yanaşmıyor rapor işine maalesef
Hosgeldinbebekk Adatanis bursadayım ben, idarenin bilgisi olduğunu söylemiştim o şekilde aldım zaten sağlık problemlerim var ne yazık ki
Adatanis balliikedii devlet hastanesi doktorları çok sıkıntı ediyor direkt fenne uygunluğa gönderiyorlar usulsüz rapor diye özel vs de olur hiç farketmez yeter ki desin biri şurdan aldım hemen verdiler diye o şehre gitcem o derece 😔
balliikedii Adatanis valla özelde doktorlar iyiyse veriyolar aslında benim doktorum ben demeden kendi yazdı direk heyet raporunu bi özele gidin bence
Azragunes Adatanis rahatsızlığım yoktu ama bebeğim 2 aylıktı. Hamileliğim sıkıntılı geçmişti önceki doğum iznini sonrasına aktaramadım riskli olduğundan. Doktora durumu anlatınca verdi ama kurumun bilgisi var dedim özellikle belirttim
Adatanis balliikedii belli olmuyor ki doktorlara benim yarı özeldi hastane doçent ti doktorum deneyeceğim bakalım verecekmi