Markete parka falan giderken çocukların çantasına koyuyorum telefon cüzdan anahtar falan. Kol çantam var ama mahallede rahat takamıyorum onu kolumdan düşüyor çocukları tutarken falan. Sapi uzun çapraz çanta aldım mangodan. Çok şık ama çok küçükmüş telefon para kart anahtar falan alıyor içine sadece. Su vs koyamıyorum yani. Bir tane daha siparis ettim o da hem uzun sapi var hem de kısa sapi var yani. Onun içine 2 yaşındaki oğlumun bezi ıslak mendili bir takım kıyafet ve şu ve kendi küçük eşyalarımı da koyabilirim. Küçük dediğim çanta 800 tl. Yeni aldığım 1200 tl. Sizce küçüğü iade mi edeyim yoksa lazım olur mi sizce ? Zaten küçüğün bir tık büyük boy kol çantam da var(uzun sapi yok)