Ilaydaamm Kizim 66gunluk 5.500 olmus.3600 dogdu. 1.ayinda 4500 du.Sizcr iyimi?Anne sutuyle besneliyor
maygirl Ilaydaamm cok guzel.kilo almış maşallah annesi😊zaten size kontrolde kilo alımının iyi olduğunu soylemediler mi?neden teraddut ettiniz ki?
Ilaydaamm maygirl Her ay kontrole gidiyoruz Azerbaycanda ayda bir defa mutlaka gitmelisin amma oyle aman aman iyi doktorlar degil.Kendi ozelde doktorumuz var sorun olmadiqca goturmuyoruz bu gün aylik kontrolune goturduk iyimi kotumu bir sey soylemedi 🥺
maygirl Ilaydaamm yani farklı bi durum.olsa soylerdi galiba diye dusunuyorum.o.soylemedigi zaman bi anne olarak siz sorun sormak ve ogrenmek sizin en doğal hakkınız.ama ayına göre kilosu gayet guzel sadece anne sutune gore guzel😊