sglkc Bir adet ısırgan bebeğim var artık 😅 9 ay 25 günlük biraz geç oldu ama çok bekledik bu anı insan gerçekten duygulanıyor 🥹
Duyguseli_12 sglkc maşallah bizde 9 ayda çıkardık ilk dışı çok mutlu olmuştum o sıra memelketdeydim abimin düğünü vardı 1 tepsi baklva aldım dağıttım ozama bizde dış çıktımı hedik ve biseyler dağıtılır ben hedik yapmadım paklava dagittim