dgn-adl1 Bebeğim 5.5 aylık ve doğduğu 2. Günden itibaren mama kullanıyoruz 4.5 aylıkken de emmeyi bıraktı sadece mama ve ek gıda olarak ilerliyoruz sma kullanıyorduk mamayı da fakat 500₺ olmuş ve oğlum sadece mama kullandığı için 4-5 günde 1 kilo mama bitiriyor maddi açıdan bizi çok zorlamaya başladı mama değişimi yapmak istiyorum ama 1 aylıkken sma dan bebelac kullanmaya başladık bebelac alerji yaptı hiç memnun kalmadık şuan evolvia nurtipro ya da bebivita ya başlayacağım ama evolvia biraz daha cazip geldi bana daha çok kullanan duydum en azından sizin tavsiyeleriniz neler kullanıp memnun kalan var mı ya da sma dan farklı bi mamaya geçip memnun kalan
1oglananasi6 Smadan bebelac golda geçtik tabi ben sadece akşam yatarken veriyorum ama onu kabul etti sonuçta.
asmedomom Biz de dogumdan beridir evolvia kullanıyoruz, gaz kabizlik vs herhangi bir olumsuzluk yasamadik, memnunuz. Kilo alimi da normal gidiyor.