Merhaba sevgili anneler oğlumun ikinci topuk kanında kistik fibrozis değeri yüksek çıkmış tekrar topuk kanı istediler genelde beslenmesi zayıf olduğunda böyle bir sonuç çıkıyormuş tekrar topuk kanı alındığında genelde çıkmıyor dedi sağlık ocağındaki doktorlar. Böyle birşey başına gelen varmı ?? Walla sütüm etkilenmesin diye düşünmemeye çalışıyorum ama yinede korkuyorum