Huseynova 16 aylığız eksiği yok fazlası var ama bu durum hastalık dış çıkma dönemi de olduğu için çocuklar ister istemez huysuzlaniyor elimizden geldiği kadae sabırlı olmamız bagirmamamiz ve her istediklerini yapmamamiz gerektiği aylardayiz malum 2’yas sendromu fragmanı yaşıyoruz :)