Pazar günü 1 hafta olacak çişi tuvalete yapmaya başlayalı. Zaten geç Bi süreç oldu istemedi vs derken beyefendi anca hazır hissetti kendini. Şimdi de çok şükür daha kaza bile yaşamadık çiş geldi diyo gidiyoruz. Kaka için aynı şeyi söyleyemicem. Baştan tuttu zaten iki gündür altına yaptı olsun bidaha söylersin çiş gibi onuda yaparız dedm tamam dedi zorlamıyorum öğrenir onuda. Fakat benim sıkıntım eli hep hep pipide. Çiş yapsakra yapmasakta tutuyor. Elini çek deyince bikaç dakika çekiyor yine orda. Oyalıyorum lego vs oynarken de tutmuyor aklına gelirse Bi eli gidiyor yine. Neden böyledir geçici mi yoksa alışkanlık gibi kalır mı. Pazartesi kreşe başlıcak sırf pipisini tutuyor diye geç mi başlarsam diye düşünüyorm. Eşim de orada oyun arkadaşlar varken belki bırakır tutmayı diyor bilemedm kararsız kaldım 😔