Kızlar sütlaç yapıyordum ilk defa neyse tarifin dediği gibi yaptım süt yırtıldı üstünde çökelek gibi oldu bu yeir mi ya çok kötüde duruyor morelim çok bozuldu yaaa biri bana ya yeni tarif versin yada ne yapım desin kısık ateşte karıştırdım öyle nasıl oldu alamadim