NurCelik benimkide sadece anne sütü alıyordu 3. 4. ve 5. Aya girdiğimizde toplamda 1kilo anca almıştı (3ayda 1kilo)
bu sebepten 5.ayda anne sütü yanında ek gıdaya başladık tadım şeklinde
6.ayda anne sütü formül mama ek gıda devam ettik. Şuan 7.ayda yine anne sütü formül mama ek gıda devam ediyoruz. 5.aydan sonra güzel kilo almaya başladı şükür. Aşırı değilsede olması gerektiği gibi alıyor.