Zuleyhadere ben az miktarda çok çeşit yedirmeye çalışıyorum. Bizimle birlikte yemeklere oturuyor. 10,5 aylık
Sabah buharda pişirdiğim kabağı ezip yoğurda karıştırarak verdim, dereotu ve sarmısak da ekliyorum. Tereyağda pişmiş sahanda yumurta ve kaşar peyniri yedi. Tuzu alınmış zeytin, salatalık, üzüm, armut, avokado yedi. Bunları ucundan azcık azcık yiyor.
Öğlen sebzeli arpa şehriyeden makarna, bebek köftesi ve yoğurt. 1 köfte, 1yk yoğurt ve 2 yk şehriye.
Akşam tarhana, bulgur pilavı, kuru fasulye ve sabahki kabaklı yoğurttan yedi. Toplamda hepsi bir çay bardağı eder.
Çoğunu ağzına aldığı gibi geri çıkarıyor ama ben ağzına değse yeter modunda olduğumdan takılmıyorum. Yiyecekleri de kendimize yaparken onun yiyebileceği malzemeleri karşıladığı noktaya kadar aynı tencerede pişiriyorum. Sonra minik tencereye aktarıp devam ediyorum.
Ona pişirdiğim yemekler tabakta kalsa da ben üzülmüyorum. Yavru kedilere mama oluyor😂