Atak dönemine girmiş olabilir. Şiddetli gaz sancısı yoksa, sürekli ıkınma hareketi yapmıyorsa gayet normal şeyler bunlar. Alın kucağınıza evin turlayın cama balkona çıkın temiz hava alsın. Kat kat giydirmeyin, mümkünse çorap eldiven hepsini çıkarın. Altını açın 4-5 dk hava alsın. Sakin tonla konuşmaya çalışın. Biz bu şekilde atlatmaya çalışıyoruz atak dönemlerini. Geçiyor hepsi, bir daha bebek olmayacak sakin kalmaya çalışın 💐