CidemNisa Şu son üç gündür bebeğimde bir huzursuzluk söz konusu anlam veremediğim karnı falan gurulduğu günde iki defa falan bazen bir defa kaka yapıyor dün kakası suluydu mesela emmeside iyi uyku desen iyice hak getire 1 saat uyumuyor bile gündüzleri hep ayakta sallıyorum böyle başına gelen var mı ?
Nzlcan91 CidemNisa çok yöntem denedim 4 gün uyumadı artık çıldırdım gaz sorunu dedim ilaçları kullanıyoruz gazı yok karnı tok altı temiz çocuğumu sabah dışarıya çıkarttım temiz hava aldırdım yüz üstü yatırıp pışpışladım ve 2 saattir uyuyor bide sen dene
CidemNisa Nzlcan91 evet sanırım oksijen çocuklarda farkediyor bizde doktora götürdük dışarı çıkınca biraz rahatladı gibi