Selamlar. 23 gün önce vajinal doğum yaptım. Ödemim tamamen geçti fakat ayaklarımdaki acı geçmiyor. Özellikle sabah uyandığımda ilk adımlarımı atarken çok acıyor. Yüdükçe açılıyor. Tüm gün hafif ağrısı devam ediyor sanki kmlerce yol yürümüşüm gibi halsiz yorgun hissediyorum ayaklarımı. Doğumla bi ilgisi var mı bilemiyorum. Başka yaşayan var mı bunu? 😕