Kızlar bebeğim beş ay yedi günlük formun mamayla besleniyor mamayı içiyor bir süre sonra öğürmeye başlıyor D vitamini ile demir damlasını veriyorum onda da öğürüyor doktorumuz yavaştan ek gıda için tadımlara başla dedi bebeğimin iş da olsa da o sebzeyi sevmiş olsa da ikinci kaşıktan sonra yine ö ğüruyor mıdesı kalkıyor aslında kilosu boyu iyi yaşına göre ama bu son bir haftadır böyle yapıyor niye böyle bilmiyorum hiç böyle başına gelen var mı lütfen yardım edin kızlar bu arada reflü falan derseniz motis şurup ilacını da kullanıyorum ilk başlarda iyi gelmişti ama şu an nötr bişe oldugu yok