gumussoymeltem Bebeğim 3 aylık ve sütüm giderek azaldı. İlaçlar dışında sonuç aldığınız bir süt arttırıcı yönteminiz var mı?
Candy_88 gumussoymeltem emzirme sonrası sağım yapın çok faydası oluyor, bir de solgar b12 brewer yeast takviye alın bende tek işe yarayan o..
Bebee gumussoymeltem aynı durumdayız benimde öyle solgar b12 aldım kullanıyorum düzenli fakat sütüm daha da azaldı hatta ilacın azalttığını düşünüyorum
ALPARSLAN_bey gumussoymeltem kesinlikle incir ve su Gimde taş gibi oluyor göğüslerim 5 aylık paşam bu arada deneyin derim yaş incir
Masalalya1 gumussoymeltem bestlak süt arttırıcı damla kullanın benim öyle arttı. Rezene çayı,dereotu,roka,semizotu, tahin pekmek kahvaltınız bu şekilde olmalı.. 🫠
koalamlaben Candy_88 kaç tane kullanıyorsunuz, ben 6 tane bende de ise yarıyor aslında sütün kalitesi arttı ama pek beklediğim gibi cogalmadi
Hilalperi Masalalya1 rezene bende içtim damla da olsa geldi ama instegramda bir hekim rezene in bebeğe zararı olduğunu söyledi pişman oldum herşeyi denedim 2 3 damla geldi bebeğim premütüre 6 aylık olacak
Defnesare15 Masalalya1 rezene ve anason önerilmiyor estragol içerdiği için dna ya zarar verebileceği düşünülüyomuş
asmedomom Herkesin bunyesi farkli sanirim,ne bestlak ne solgar b12, ne yedigim ictigim hicbir etkisini gormedim bunlarin. Bol emzirmenin ve stresten uzak durmanin faydasini gordum ben sadece.
Cikolat gumussoymeltem Ben sürekli emzirerek arttırmıştım. Beyne sinyal gidiyormuş bu sayede süt artışı sağlanıyor. Tabi bunun yanında bolca sıvı tüketmek gerek.
343458 gumussoymeltem kuru dut yıyın yulaf lapası ya da böyle kuru dutu kaynatıp yıyın. Yulaf lapası yaptığınızda bıraz tahın pekmez koyabılırsınız ya da sade yapabılrısnız çok ıyı süt yapıyor benim ole arttı hatta 22aylık yeni kestım ilaç bıle fayda etmedi sütümün kesılmesıne
Niraveannesi Kırmızı et yiyin sütü baya arttırıyor birde E bebekte malt içeceği var baya işe yarıyor bi arkadaşım onu içtiğinde sütten göğüsleri çatlamıştı ve bool bool su
Acemimommm gumussoymeltem duşta sıcak suyla göğüslere aşağı doğru masaj en etkilisi bence. Benim ilk sütüm öyle gelmişti.
Elifkurtulduuuu gumussoymeltem emzirme Danışmanlık tuttum her emzirmeden önce ve sonra su için emzirdirkten sonra 10 dk sağım yapın gece 12 dem sonra 15 dk sağım yapın 5 dk mola 10 dk sağım 5 dk mola 10 dk sağım bitti. Bol bol yeşillik dereotu özellikle hiç bir ilaç arttırmaz . Her emzirmeden önce 10 dk göğüslere sıcak kompres ve masaj. Ben bu bilgiler ücretle aldım teşekkürler 😂
Xnewmomx Elifkurtulduuuu otomatik makina ile sağoyosunuz değil mi? Çünkü manuelle memedeki dolan geliyo bitince artıdan içtekini vakumlamıyo. Benim sağ ve solda süt bitince daha da gelmiyo üç saat bekle ki tekrar dolsun. O yüzden emdikten sonra sağacak sütü anca vakumlu makina alır değil mi?
Elifkurtulduuuu UmudumOlsun aşırı işe yaradı buzluga dehset süt attım ama suan 0 paketim var ve azaldı çünkü çok yoruldum bebegım emmiyor sağıp veriyorum artık öyle bi vaktim yok . Zaten beyne uyarı gidiyor bak bu süt yetmiyor cekıyor ama gelmiyor arttır diyor gerçekten artıyor . Zaten gece 15 dk sağıp 5 dk mola verin 10 dk sağın gene süt geldıgını göreceksiniz .
ilkaay0 gumussoymeltem ayy benim bebeğimde 3.5 aylık oldu. Ben de sütümün azaldığının farkındayım eskisi kadar sert olmuyor göğüslerim. Bu zamana kadar hiç ilaç kullanmadım bu saatten sonra da kullanmayı düşünmüyorum dün kendime hoşaf yaptım onu içiyorum azda olsa arttırdığını hissediyorum. Sürekli emziriyorum ama gözlerim genelde yumuşacık. Rezene çayım da var birazdan içeyim bari 🥴 Şu 6 ayı umarım sağ salim atlatırız. Yorumda birisi emzirme sonrası sütünüzü sağın falan yazmıştı bi deneyelim bakalım
Elifkurtulduuuu ilkaay0 göğüs setlesmemesi sütünüz gittiği anlamına gelmez beyne öyle uyarı verip malesef sütümüzü kendimiz yok ediyoruz
Elifkurtulduuuu ilkaay0 yaptığın en büyük yanlış göğüslerinizin yumuşaklığına bakmanız maalesef bende yaptım neden 2 ay goguslerım taş gibi yataklara akıyordu da şimdi kesildi dedim o öyle degılmıs sütün var sadece göğüslerin terbiyelendi
Elifkurtulduuuu ilkaay0 devlet hastanesinde emzirme danısmammıma gittim ekstra goguslerım yumsak dedım eliyle sütümü sağdı makınasız bu süte az diyemezsin gpguslerim sızlamıyor ama dolmuyor dedim öyle dersen direk sütün kesilir dedi ve haklıydı çocuk bir gün nerdeyse aç kalıyordu . Şöyle diyin kendinize dünyanın sonu değil o zaman bile artıyor sütünüz stres stres stres
Poyrazmom_ ilkaay0 gögüslerin yumuşak olması süt yok anlamına gelmez tam tersi taze süt gelir direk onu içer bebek artık çene kasları güçlü olduğu için meme de süt birikmiyor ve olması gereken şuan sizin yaşadınız durum en sağlıklısı 🙏
Semihbebek1 Elifkurtulduuuu merhaba denedim ben 120 cc çıktı ben bebeğim doymuyor diye mama veriyodum bu ölçüyle 3 aylık bebeğim hayli hayli doyuyordur değil mi önceleri yapıyordum maksimum 60 cc çıkıyordu ve bayağıdır sağlıyordum Burda siz yazınca yapmak istedim bu kadar çıktı sonra aksine bebek uyandı ve memem boş diye sagdigim sutu içirdim biraz zamanlamam yanlış oldu , zamanlamayı nasıl ayarlabilirim sağdıktan sonra bebek uyandı