Arkadaşlar hepinize merhaba lütfen gönderimi gören bilgisi olan yorum yapabilir mi 😢 Ben kendimi bildim bileli yüzümde benler var küçüklü büyüklü ama et ben değil yapışık siyah ben hamileyken benlerim arttı doktor normal dedi dünde burnumda siyah nokta çıkmış farkettim ama ellemedim bugün bi uyandım oda bene dönüşmüş gerçekten psikolojim çok bozuldu kendimi iyi hissetmiyorum saydım 34 adet ben var şuan yüzümde daha önce aldıran var mı acılı bi işlem mi iz kalıyor mu et ben değil yapışık ben lütfen bilen yorum yapar mi