Önlisans mezunuyum ayrıca açıktanda halen iki farklı bölümde devam ediyorum, 2022de önlisans KPSS’ye girdim istediğim puanı alamadım ama ona yakın bi puan aldım ama hala boştayım şuan aşağı yukarı her alım lisans düzeynde sistem bizimle oynuyo resmen seneye hem kpss hem dgsye girmeyi planlıyorum birde bebiş ten fırsat bulursam özel güvenlik kursuna gitmeyi şuan en çok güvenlik alımları oluyo bnce mantıklı bir bölüm tutturamazsanız okul okumak tam bi zaman kaybı önlisans okuyanda kursa gidip sertifika alanda aynı seviye onun için bnce kendinizi geliştirebilecek kurslara gidin mesela dil öğrenin şu zamanda dili olan paraya para demiyor