Merhaba anneler, 13 aylık bebeğimin kanında üre düşüklüğü çıktı. Doktor az su içiriyorsunuz demiş ama suyu da iyi içiyor aslında. Ben görüşmediğim için doktorlar ve daha önceden yaşamış anneler varsa diye buraya yazıyorum. Anne sütüyle besleniyor, ek gıdayı tadımlık alıyor. Bilgisi tecrübesi olan yazabilir mi?🌸