Merhaba kızlar 56 günlük bebeğim var doğduğundan bu yana hiç yara olmamıştı fakat 1 haftadır uçları kesik kesik beyaz beyaz yaralar var kanıyor 4 gün kendimi sıka sıka o şekilde emzirdim dayanamadım doktora gittim iki krem verdi antibiyotikli 5 6 saat durması gerektiğini söyledi bebeğim en az 2 saatte bir emmek istiyor tek göğüs yaptığım zaman daha çok yara oluyor günlük 1 kez mama verdim şuan emerken çok ağlıyor biberonu verdiğimde direk susuyor ve uyuyor mama içmesini istemiyorum toplam 4 biberon felan içti sizce vermesem unutur mu ?