Merhaba kızlar. Bebeğim 16 aylık 19 numara giyiyordu sıkmaya başladı sanırım Nike spor ayakkabımız var 21 numara daha rahat oluyor . Kışa bot almak istiyorum kaç num. Alacagımı bilmiyorum acıkcası fiyatlar uçmus dolaptan bakıyorum igor çizmeler 21 olurmu acaba bu kışı geçirir 22 büyük olur herhalde minyonuz biraz ama ayaklarımız da ince değil fazla