Elaa1834 ben de doktorumun yönlendirmesi ile beş aylıkken başladım. Meyve sebze ayırmadim, yani ilk şeftali ile başladım. Sonra yoğurt verdim. Sonra şeftali ve yoğurdu karıştırıp verdim 😊 mesela patates tadımı yaptım. Üçüncü gununde yoğurt ile birlikte verdim. İlerledikçe irmik, pirinç unu muhallebileri yapıp, meyveleri onunla vermeye başladım. Tarhana yapıyorum genelde akşamlari… Açıkçası çok kurallı gitmiyorum. Yumurta verdim mesela ama şu an köy yumurtası bulamadığım için veremiyorum. Sutannemden alıyordum yumurtalari, tavukları yumurtlamiyor sipalar 😄 yumurta, peynir deneyeceğim bakalım. Doktoranneninblogu önerisi ile peynir vs alıyorum ama çoğu şeyimiz organik zaten köy insaniyiz 😊