elfgokce Bebeğim ilk 10 gün emdi. Bugün 12. Günümüz. Göğsümden süt istemiyor. Çokta süt geliyor. 2 3 gece biberonla vermiştim. Bundan olabilir mi? Ne yapacağım. Çok ağlıyor.
Okayss elfgokce Biberondan muhtemelen pes etme bende biberonla verdikten sonra öyle yapmıştı bir daha biberon vermedim sürekli memeyi verdim sonra tuttu
sweetbabyy elfgokce daha yeni doğum yapmışsınız bebek emmezse süt gelmez maalesef biberona alıştırmayın derim ağladıkça göğsünüzü verin sütünüz de çoğalır uyurken bile verin size ihtiyacı var biberona değil
elfgokce sweetbabyy sanırm öyle oldu. Hep 5 10 dk emdiği için gelmiyordu. Süt sağım makinasıyla sağdım 3 saat önce. Yarım saatie emiyor bebeğim. Göğsü uyardım sanırım. Sağdığım sütleri de eds sipariş ettim . Onla destlelemeyi düşünüyorum