18.ay annelerine sesleniyorum acaba bir tek benim kızım mı böyle yoksa hepsi aynı mı bebişlerin. Gün içinde yeni yeni huylar edindi asla oturamıyorum meme diye direk başımda bitiyor. Sürekli koşma modunda asla oturma yok, kaza üstüne kaza atlatıyoruz çok şükür. Evde elektronik alet kalmadı sürekli düğmeleri çeviriyor, kapakları çarpıyor,diğer eşyaları saymıyorum bile. Asla ama asla oyuncakla oynamıyor, oturup kitap okuyamıyoruz sürekli hareket halinde her şeyden sıkılıyor 🥲