Aleyunll sanırım çoğu anne aynı sorunu yaşıyor , anne olarak yetememe korkusu zaten çok yoğun oluyor ama kimse anlamıyor bunu . Benim bebeğim baştan emmek istemedi , sütüm yetmiyor diye düşünmüştüm çevremden dolayı . Doktoruma mamayı ben teklif ettim . Çok şükür ki harika bir doktorumuz var . Size yazdıklarımın aynısını söyledi , pes etme kimseyi dinleme dedi . İyi ki de dinlememişim . İlk ay kilo alımımız 1,250 gr olmuştu . Mama öcü değil ama anne sütünün yerini hiçbir şey tutmuyor . Emziremediği için kahrolan bir sürü anne varken çocuk doymuyor diyen insanları hiç anlamıyorum . Pirinç unuyla çocuk büyütenler kendini uzman sanıyor :)