Sedabysl bana hemşire hanım sütün bebeğine yeterliyse sağmana gerek yok dedi. Süt arttırmak için öneriliyor genelde sağma. Siz sağdıkça sütünüz de memeniz de o düzene alışıp o şekilde terbiye oluyor. Sağmak yerine sık sık emzirmeyi ve göğsünüzü terbiye etmeyi deneyin bence. Benim sütüm çokken bilmeden sağdım geldikçe geldi ve bebeğim hep tazyikli sütten bıktı hem de memem mastit oldu. Bi 15 gündür sağım yapmıyorum hiç