Vallahi kızım 10 aylık eğer eşim temizlemese evi bok götürür. İlk uykusunda kahvaltı yapıyorum ona yemek hazırlıyorum ortalık topluyorum hop uyanıyor. Yemek yapsam ağlar kucağına al süpürsem ağlar kucağına al. Tuvalete bile birlikte gidiyoruz. Kucağıma gelmese saçma sapan birşeyle oynar tehlikeli işler yapar. Onun olduğu odadan çıksam ağlayarak peşimden gelir. Mama sandalyesine koysam mutfak toplasam ağlar al beni burdan diye. Süpürge açsam süpürgenin üstüne çıkmak ister. Üstümü değiştirsem bir yerlere tutunup kalkmaya çalışır düşer ya da dolabın içine girer orayı dağıtır. İkinci uykuda yemek yaparım çorbasını hazırlarım uyanır. Eşim evde yoksa bulaşık toplatmaz. O uyuyunca etrafı toplarım bi toz alırım çamaşırlar mutfak derken pilim biter ve yatış. Sabah yine aynı mesai. Ve malesef bir de çalışıyorum. Haftaiçi sabah kahvaltı bile yapamıyorum. Yapıyorum evim pırıl pırıl diyenin ya çocuğu usludur başka izahı yok benim gözümde😊