Benimde bebeğim henüz 3 aylık doğduğundan beri çapaklanma ve gözyaşı akması olduğu işin profesör doktora götürdü. Gözyaşı kanalının tıkalı olduğunu söyledi ve damla başlattı 10 gün sonra da kontrol verdi eğer açılmazsa 5-6 dakikalık bir operasyon ile açılabileceğini söyledi ben biran önce göz doktoruna götürmenizi tavsiye ederim