eylulberen Bugün ikinci günümüz ve pek iyi değiliz.Bebeğim evde çok sıkıldı dışarı çıkmak istiyor ama dışarıda altına yaparsa diye endişeleniyorum çünkü bez bağlamayı düşünmüyorum.Siz bu süreçte dışarı çıktınız mı bana önerileriniz var mıdır
tatlibiranneo eylulberen sırf bu yüzden kışi bekliyorum bırakmak için evimiz sıcacık sorun olmaz biz hergun parka çıkıyoruz benim içinde onun içinde zor olur
Zeliff eylulberen evde çişini yapar yapmaz çıkıyorduk ve kısa zamanda geri dönüyorduk biz. Parkta oynuyordu azıcık ya da mahallede bir yürüyüş yapıp geliyorduk. Yanımıza yine yedek alıyorduk ne olur olmaz diye ama hiç gerek kalmadı. Evden uzaklaşmayın yaparsa veya söylerse çıkarsınız geri
Duyguklyc eylulberen alıştırma küloduyla cıkabılırsın bence bizimde 2. Günümüz ve berbat geçiyor heran pes edebilirim
eylulberen tatlibiranneo ben de şu an sorgulamaya başladım nihayetinde o da çocuk anlamıyor dışarı çıkmak için ağlıyor
livanurvealpinannesi61 tatlibiranneo kışın halı koltuk VS çiş yapıyorlar malesef üşütüp hasta olurlar ve kadar doğal gaz olsa da ben yazı bekledim halıları kaldırdım hep yazın daha iyi oluyor alışana kadar dışarı çıkmadık hemen alışıyorlar zaten
eylulberen Zeliff çişini yapmasını bekliyorum o arada benim hazırlanmam onu hazırlamam vs yine süre geçecek çiş telaşı başlayacak 😂
Duyguklyc eylulberen valla ettim bile uykudan kalktı götürdüm yaptırdım çişini salona gectı koltuga işemiş tekrar bu tavalet egıtımı burda biter🤣
antropologanne eylulberen Ben 10 gün cesaret edip çıkamadım. Sonra ilk önce 15 dk sonra yarim saat derken uzadı. Ama ilk baslarda hep kazalar oldu. Su an bile bazen disarda kacirdigi oluyor.
antropologanne eylulberen Bir ayda epey yol katettik diyebilirim. Ama dedimya 3 ay oldu, oyuna dalinca yada cok sivi tüketince tutamiyor halen. Disari cikarken hep yedek kiyafet alin. Onada güzelce anlatin.