Alyanrcn Kızlar ateş cikmadi suan ama calpol vereyimmi ağrısı olması diye birazda mızmız ama çok değil herzamanki yormuyor beni iyi yanı rahat uyusun diye sadece
Rumeysnil Alyanrcn bizimkinizde çıkmadı ateşi ilaçta vermedim güzelce atlattık. Biraz yükselirse ver bence ama sen bilirsin doktoruna danış
Melikeeeqq Alyanrcn aşıya gitmeden önce bir çay kaşığı calpol içirebilirsin canım o zaman genelde ateşi çıkmıyor ben unutmuşum 2. Ay aşısında gerçekten çok zor atlattık ateşi çok çıktı çok ağladı kustu emzirmeden önce bi çay kaşığı ver bence ateş gelmeden
Mree Alyanrcn ateş çıkmadan vermeyin diyordu ebe ama bizimkinin bacakları ağrıyordu kımıldatamıyordu o yüzden ben bir çay kaşığı vermiştim