Demoo ben doktor odasına gittim öncelikle karından ultrason yapıp aile planlamasına gönderdi hastane içerisinde orada hemen takıldı aksine biizm orada mutlaka adetin 3. Günü gel diyorlar acı vs olmasın diye spirali de eczaneden almadım kendileri taktı