bluem Miskokulum22 bu yasal degil sanirim yani devlelt asla para vermeyin diyor bakalim bizden isteyeceklermi
_Asilin_Annesi_ bluem yaşadığım ilde kayıt çoktan bitti pazartesi başlayacak. Gittim numara almadılar direkt form verdiler. Fakat 3 yaş olunca almadılar öncelik 4 5 yaş diye
Denizpoyrazz bluem ben perşembe gittim ad soyad aldılar evrak verdiler gereken belgeleri söylediler bugunde gittim evrakları verdim belgeleri falan herseyi hazırlayıp götürdüm kayıt oldu dediler.
bluem Denizpoyrazz bende gttim kucuk daha yazik gunahina grmeyin dedi mudur 🤦🏻♀️ 4.5 yasinda iki sefer anaokuluna gder dedi