Bebeğim hem anne sütü hem mama alıyor. Bir Göğsüm yara olduğu için sağıp veriyorum. 90 cc içiyor öğün başına. Ama bitince ağlamaya başlıyor. Doktorum bitiriyorsa 120ye arttır demişti 1. Ay kontrolünde fakat çok fazla gibi geliyor zaten gazlı bir bebek. Ne yapmam gerekiyor fazla mı?