Ay bir soru daha oğlum 2 buçuk yaşında yazın başında iki kere bez bırakma deneyimimiz oladu ama aşırı ağladı krizlere girdi bende kokutmamak adına ısrarcı olmadım ve yaz bitene kadar birsktirim dedim şuan biraz daha uysal o konuda ama yin de tuvalete otrul çiş yapmıyor istemiyor oyunlar oynuyorum çizgi film izletiyoeum banamsin demiyor artık pazartesi Allah izin verirse tam anlamıyla bırakmak istiyorum yani başlamak diyelim çünkü birdaha ki yaza kadar bırakması lazım kışında çok zor olucak bizim için böyle tam kışa girmeden halledelim diyorum ama çok zorluir var mı onerileriniz