Kızlar ya bir sorum olucak evde 3 4 tane şeftali varmış dolapta yiuende pek yok oğluma meyve suyu yapayım dedim ama biraz şekerini fazla kaçırmışım tatlı olmuş ne yapabilirim acaba bir bilginiz var mı böyle bal gibi olmuş sanki içilmez gibi fikirlerinize acigimm lütfen