Biroglanannesi galaxy bence pişmanlık ya ben a14 kullanmaya başladım yeni bilmiyorum tabi sizinki nasıl ama benim kameramim görüşü berbat telefon da öyle hiç alışamadım önceden xiaomi kullanıyordum kırıldı yaptırmadım yeni aldım keşke yaptirsaydim 4 yıldır taş gibi telefondu kamerası da öyle ama bunu satıp telefonumu yaptiricam çünkü hiç sevemedim