Sevgili anneler şuan 5 ay 2 günlüğüz , 4.ay atağımız hala bitmiş sayılmaz.uykular düzensiz , emme sorunlu .Zaten çok emen bi bebeğim olmadı hiç .Ancak şuan ne meme ne mama .Dün geceden beri aç resmen , zorla 30 cc anne sütü ve mamayı zor içiriyorum , yaşayanlarınız var mı bu durumu .Nasıl atlatabiliriz , 5. Ayda bu sorunla karşılaşmak beni çok hırpaladı .Emziği çok seven bebeğim emziği bile tükürüyor şuan ağzından .Neden böyle oluyor lütfen yorumlarınıza çok ihtiyacım var 😭